Mijn voornaamste doel van Publieke Relaties is het voortduren of creëren van een goed imago en niet verkoop. Het in de spotlights zetten van een nieuw product of onderneming. Begeleiding in de huidige publiciteit, zowel extern als intern, online als offline. Elke klant, elk project en elke opdracht vraagt om een specifieke benadering.

Waar ik je mee wil ondersteunen,

Het op of in zetten van PR om je product of onderneming te verbreden, uit te diepen of te verdiepen. Hetgeen wat je wil uitstralen, wil je toch ook laten, overeenkomen? On en offline.

Een greep uit mijn activiteiten;

Een jaarplan PR, opzetten website, bijwerken van de website. Het maken van teksten en foto’s voor flyers, brochures, krant, tijdschrift of advertenties, visitekaartjes, nieuwsbrieven intern als extern. Uiteraard persberichten! Wat wil je in de spotlights zetten…

Presentaties; bedrijfs- of productmatig. Openingen, afsluitingen. Het schrijven van speeches. Ondersteunen en organiseren van (bedrijfs-) evenementen, events, beurzen en campagnes.

Social Media, ik ga mijzelf geen expert noemen, het verandert met de dag, maar wat belangrijk is dat er een goede basis staat als weergave van je onderneming én dat je weet hoe er mee om te gaan. Als dat er is, redt je je echt prima. Als ondersteuning van mijn kant, kan ik je een les Sociale Media geven, het opzetten of bijwerken van je Facebook, LinkedIn of andere uitingen. Op maat gemaakte headers. Facebook-berichten! Ik heb hier zelfs een strippenkaart voor.

Schroom niet om te vragen als hetgeen wat je wil, er niet tussen staat. En mocht ik je advies kunnen geven, doe ik dat, ook graag.

Foto: Carole Klappe

Waar ik je mee wil helpen,

Een discussie is een vorm van bespreking, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaalde standpunten proberen te overtuigen. Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen het mee eens zijn. Maatschappelijke, Ondernemende en Politieke onderwerpen eens in een ander daglicht zien?

We willen allemaal vooruitgang, maar soms staan er koeien op de weg. Als we eerlijk kijken naar onze clubjes, zijn het clubjes, maar zien wij hét als één geheel? Willen wij wel een geheel zijn? Als er daadwerkelijk oplossingen moeten komen, hebben we allemaal een mening, terecht! Maar draagt dit bij aan het grote geheel? Uiteindelijk is ons doel, zowel Maatschappelijk als Ondernemend en zeker op Politiek vlak, het beter maken voor ons allemaal. Toch? Ik begeleid de discussie op eigen wijze en draag bij, voor iedereen, om tot de oplossing te komen.

Gezellig aan de spreekwoordelijke keukentafel om alle ins en outs door te nemen waar je staat in het gebied van PR. Tips en adviezen om het “beter” te doen. Waar aan te denken, van welke mogelijkheden heb je nog geen gebruik gemaakt. Wat zou je anders kunnen doen? Waar heb je nog niet aan gedacht. Kortom alles komt boven gedurende deze sessie om je weer een leidraad te geven. Dit tafelgesprek is met name geschikt voor stichtingen en verenigingen!

Het is één van de visitekaartjes anno 2000. Deze sessie is actief aan de hand van je profiel en uitingen op je Facebook account. Je maakt o.a. je Facebook visitekaartje, weet hoe de pagina optimaal te gebruiken, de juiste informatie te plaatsen en leer je deze in te zetten voor wat je wil bewerkstelligen bij je doelgroep. En geen enkele vraag is te gek. Deze workshop is geschikt voor particulieren, verenigingen, stichtingen, ondernemers en bedrijven, zodat alle doelen die men nastreeft, ondersteund worden op deze Sociale Media.

Deze coachende sessie is voor eenieder die behoefte heeft om in de spiegel te kijken. Is het je ontgaan wat je wil doen, wat je wil realiseren? Wat kan er beter? Of is alles al goed? Waar je staat. Waar je heen gaat. En wat jij wil; deze vragen worden beantwoord en de uitkomst kan zo maar verrassend zijn…